love you

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
love you

منتدي مكتمل الحب

كلمة كده ع الماشي:

احمد زايد

كلمة كده ع الماشي: Empty كلمة كده ع الماشي:

مُساهمة  احمد زايد الإثنين يونيو 16, 2008 2:15 pm

ماشاء الله ليك قدرة غريبة ع جذب انتباهي- واكيد انتباه كتير غيري – اني افضل متابعة اللي انت كاتباه كلامك شيق جدا جدا وبالذات الفيلم اللي كنت عاملاه وكل مواضيعك وتايدك لشعبولا لما اتكلم والعرب واقفين بيتفرجوا
    ربنا يكرمك ف حياتك ويرزقك باللي تتمنيه يا رب

حلوة اوي كل سنة وانتوا طيبين من غير هدايا بصوا ابيتاف قالت انها عايزة نكته وانا هكتبهالها تحت شوفوا انتوا عايزين ايه

كده ع ما اظن مفيش تهاني تانية للمدونين
    اه فرح رضوى وعمرو يوم الاحد ربنا يوفقهم واكيد هكتب حجات بعد الفرح

نيجي لتهنئة اسبيشيل لانسانة عزيزة عليا جدا ميمو او مستكة الاسم اللي تحبه
    كل سنة وانت طيبة يا باشمهندسة ماشاء الله عليها كبيرة جدا تمت 17 سنة –معرفش مهندسين اخر زمن-
    بعد رضوى اكيد معرفتش اتاقلم مع اي حد تاني وانا من النوع اللي مش بتاقلم مع حد بسرعة من الاخر رخمة وسخيفة ده انا مش هيا لحسن تفهموا غلط
    ميميو كانت معانا ف المدرسة واحنا ف اعدادي بس كانت معرفة سطحية موصلتش حتى الزمالة حتى نقلب الصفحة دي لحسن مش كويسة المهم لقيتها معايا ف الكلية وكذا حد معرفة برضه بس هي وتويتي صحبتنا التالتة اللي اتاقلمنا مع بعض
    بحس انها بتفهمني وبينا حجات زي بعض مشتركة وكفاية اني انسجمت معاها قبل مع التيرم يخلص ده انجاز يعني بجد بعتز بصداقتها جداجدا ويا رب نفضل مع بعض وننجح ف امتحان الفيزيا والمواد كلها ويا ريت تشيل الفكرة الرائعة اللي مسيطرة عليه بعد الامتحان اكيد انت عارفة ايه هي واستهدي بالله ماشي

تحدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددديث

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أكتوبر 18, 2024 4:18 am